1. خانه
  2. اخبار
  3. مراسم تجلیل از دست اندرکاران پتروتک 2022 به میزبانی وزارت نفت

مراسم تجلیل از دست اندرکاران پتروتک 2022 به میزبانی وزارت نفت

مراسم تجلیل از دست اندرکان اولین کنفرانس و نمایشگاه پتروتک 2022 ، یازدهم دی ماه 1401، به میزبانی معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری در محل ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد. بر اساس این گزارش، در این مراسم از تمامی دست اندرکاران نخستین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش بنیان در صنعت نفت ایران قدردانی شد و لوح سپاسی به رسم یادبود، به آنان تقدیم شد.

در این دیدار، دکتر زیدی فرد، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری بیان داشت: بسیار مفتخریم در سالی که به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده است شاهد برگزاری رویدادی وزین و در خور شان و منزلت خانواده صنعت نفت ایران باشیم . وی در این خصوص تأکید کرد: پیشنهاد تشکیل دبیرخانه دائمی رویداد پتروتک برای با منظم شدن رویداد به وزیر محترم نفت ارائه خواهد شد تا از این پس این رویداد به صورت سالانه در خدمت صنعت دانش بنیان کشور باشد.

معاون وزیر نفت در این خصوص ادامه داد: برگزاری 450 جلسه B2B، حضور بیش از 100 شرکت دانش بنیان صنعت نفت، برگزاری بیش از 18 نشست تخصصی، انعقاد تفاهم نامه های موثر در حوزه دانش بنیان صنعت نفت و.. از جمله مهم ترین دستاوردهای این رویداد بوده است. دکتر زیدی فرد در ادامه با تشکر از شرکت بهاران تدبیر کیش به عنوان مجری این رویداد گفت: شرکت بهاران تدبیر کیش با همکاری دانشگاه صنعت نفت، تجربه خوبی را در زمینه همکاری های مشترک به سرانجام رساندند و امیدوارم این همکاری ها ادامه دار باشد. وی در پایان با ارائه لوح سپاسی به مدیرعامل شرکت بهاران تدبیر کیش، از زحمات این شرکت در برگزاری نخستین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش بنیان در صنعت نفت ایران قدردانی کرد.


فهرست